21.12.13

Перше святкове совенятко є!

Небагато минуло часу як я писала про них і казала, що обов"язково вишию. Сказано - зроблено!
Маленькі радості, маленьке совенятко))) Так приємно його було вишивать)) Держиш тканинку і наче тепленьку пухнасту пташинку тримаєш. І робота швидко зробилась, хоча картинка невеличка.
А ще я ось зрозуміла, що мені потрібен толковий фотоапарат, бо навіть моєю улюбленою Sonyкою неможливо передати емоції! Буду писати листа Діду Морозу, можливо він мене почує і принесе під ялинку моє замовлення) Маю надію, що я добре себе поводила весь рік! Ну що ж, розмови розмовами, а ось і саме пташення, зустрічайте і знайомтесь, це Пухко!)))













Ось сьогодні повезу у багетну лавку, треба ж "хатинку" зробити)))
А потім обновлю повідомлення і покажу, що вийшло!

Немає коментарів:

Дописати коментар